Op weg naar Spanje - Reisverslag uit Béziers, Frankrijk van Bert Hoekman - WaarBenJij.nu Op weg naar Spanje - Reisverslag uit Béziers, Frankrijk van Bert Hoekman - WaarBenJij.nu

Op weg naar Spanje

Door: Beziers

Blijf op de hoogte en volg Bert

11 Augustus 2017 | Frankrijk, Béziers

Vandaag weer verder langs de kust richting Spanje om 08.30 uur vertrokken.Opnieuw veel wind, veel strand en veel campings. Tijdens deze tocht gingen de fietsers van richting veranderen. Van het westen zo langzamerhand naar het zuiden. Nu de wind opzij wat nog lastiger was en in een omgeving die de fietsers niet aansprak . Geen leuke tocht.
De busrijders gingen op weg naar Narbonne. Een hotel voor de laatste avond was al geregeld, dus daarvoor geen werk meer. Narbonne, een mooie oude stad, met een pas geleden blootgelegde weg uit de Romeinse tijd, een levendige markthal, een brug met winkels over het water en een grote abdij. Veel om te zien.
Daarna naar Le Boulou waar de fietsers tegen 19.30 uur aan kwamen, na een tocht van 130 km.